عصر خودرو

اطلاعیه در خصوص خرید سهام "آکنتور"

عصر بازار- مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، با انتشار اطلاعیه در پیام ناظر در خصوص خرید سهام شرکت کنتورسازی اطلاع رسانی کرد.

اطلاعیه در خصوص خرید سهام "آکنتور"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، از پیش تر اعلام شد، سهامداران حقیقی شرکت کنتورسازی بر اساس مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار میتوانند سهام خود را خارج از ساعت معاملاتی، معامله  کنند.

    با این حال، بر اساس جدیدترین مصوبه این نهاد، سهامداران "آکنتور" برای فروش سهام خود علاوه بر فروش سهام مرحله قبل (مطابق شرایط ذیل)، می توانند پس از مراجعه به یکی از شعب شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران، نسبت به ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه واگذاری سهام اقدام کنند.

    به این ترتیب و به استناد پیام منتشر شده در پیام ناظر، شرایط ورود سفارش فروش به شرح زیر است : الف - فروش حداکثر 5هزار سهم است. (در صورتیکه منابع تامین شده از سوی خریداران کافی نباشد خرید از کمترین سفارش فروش شروع و بر اساس میزان عرضه، حداکثر سهم قابل خرید از افراد متناسب با میزان منابع تامین شده از سوی خریداران مشخص خواهد شد.)

    ب- قیمت خرید هر سهم مبلغ 075ر21 ریال است.

    ج- نوع سفارش فروش از نظر اعتبارزمانی سفارش بدون محدودیت زمانی باشد.

    د-امکان ورود سفارش فروش برای مشتریان برخط امکان پذیر نیست.

    ه- مهلت ورود سفارش فروش در سامانه در نماد (آکنتور2) از روز جاری شنبه مورخ 1397/12/11 الی چهارشنبه مورخ 1397/12/15 از ساعت 8:30 تا 12:30 است.

    برچسب ها