عصر خودرو

طی بهمن ماه؛ "

وگستر" فروشنده و خریدار بود

عصر بازار- شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه سال جاری، از فروش سهام چند شرکت بورسی مبلغ دو میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال سود واگذاری کسب کرد و در همین دوره نیز خریدار سهام چند شرکت بورسی بود.

وگستر" فروشنده و خریدار بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با سرمایه 400 میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 97 را حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 400 میلیارد و 957 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 336 میلیارد و 587 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش 21 میلیارد و 347 میلیون ریال به 379 میلیارد و 610 میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان نیز با کاهش یک میلیارد و 974 میلیون ریال معادل 334 میلیارد و 613 میلیون ریال محاسبه شد.

    "وگستر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 37 میلیارد و 900 میلیون ریال به مبلغ معادل 40 میلیارد و 224 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت 2 میلیارد و 324 میلیون ریال سود کسب کرد .

    شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 16 میلیارد و 553 میلیون ریال خریداری کرد

    برچسب ها