عصر خودرو

میزان صادرات استان اردبیل به ۲۰۰ میلیون دلار رسید

عصر بازار- استاندار اردبیل گفت: امسال میزان صادرات استان اردبیل به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است که بی‌شک این مسئله سبب توسعه استان خواهد شد.

میزان صادرات استان اردبیل به ۲۰۰ میلیون دلار رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، اکبر بهنامجو عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی و توسعه شهرستان نمین اظهار داشت: امسال میزان صادرات استان اردبیل به 200 میلیون دلار رسیده است که بی‌شک این مسئله سبب توسعه استان خواهد شد که شهرستان نمین از بخش صادرات سهم عمده‌ای دارد.

    وی بیان کرد: سند توسعه استان به تفکیک شهرستان‌ها تدوی می‌شود که اتمام این طرح گام اساسی برای کاهش معضل بیکاری و اشتغال‌زایی پایدار در استان است که در این زمینه با همکاری سازمان برنامه و بودجه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است تا این طرح به تدوین نهایی برسد.

    استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح‌های آبرسانی نیز در این شهرستان جزو برنامه‌های اساسی است که 25 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافته است و 19 میلیارد ریال دیگر نیز در حوزه آب و راه این شهرستان هزینه شده و  بیش از یک هزار و 800 نفر زیرپوشش تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

    بهنامجو بیان کرد: یکی از برنامه‌های در حال اجرا شناسایی دقیق آمار بیکاران است تا بتوانیم راه‌حل مناسبی برای حل این مشکلات ارائه کنیم و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود توسعه صنایع دستی و جذب سرمایه‌گذاران را عملا محقق کنیم که در این زمینه اهمیت به مطالبات مردم و حرکت محردم محور اولویت اساسی است.

    وی تصریح کرد: توسعه حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و خدماتی با هدف برطرف‌سازی مشکلات اولویت اساسی است و در این زمینه در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلات موجود را برای رسیدن به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از میان برداشته و به تمامی اهداف توسعه‌ای استان دست یابیم.

    برچسب ها