عصر خودرو

در جریان معاملات امروز؛

سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز عرضه می شود

عصر بازار- در جریان معاملات روز یکشنبه ۲۰ دی ۹۴، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل نفت گاز(گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد پاکستان از مبادی زاهدان و چابهار، افغانستان از مبادی ساری، اصفهان و مشهد و اقلیم کردستان از مبادی تبریز و ساری مورد عرضه قرار گرفتند.

سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز عرضه می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، کل معاملات صورت گرفته برروی کالاها و عرضه‌های مازاد بازار فیزیکی معادل 875 تن به ارزشی قریب به 4 میلیارد و 694 میلیون ریال بود. از نکات حائز اهمیت معاملات می‌توان به معامله 875 تن متانول پتروشیمی زاگرس در عرضه مازاد اشاره کرد.

    در این روز همچنین در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه نیز 362 قرارداد در قالب 5 معامله و معادل 8 هزار و 688 مگاوات ساعت به ارزشی در حدود 3 میلیارد ریال معامله شد. همچنین در آغاز این جلسه معاملاتی نمادهای بار‌ پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه 20 بهمن 94 گشایش یافته و در پایان نمادهای بار پیک، کم‌باری، میان‌باری و بارپایه روزانه 24 دی94 متوقف شدند.

    همچنین طی جلسه معاملاتی این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی ایران، در مجموع پنج نماد فعال، 93 قرارداد با ارزشی قریب به 1 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در مجموع ارزش کل معاملات روز یکشنبه بورس انرژی ایران به 8 میلیارد و 715 میلیون ریال بالغ شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی روز جاری (دوشنبه 21 دی‌ماه 94)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالاهای حلال 400 و 410 پالایش نفت اصفهان، نیتروژن پتروشیمی مبین، نیتروژن، پنتان، سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل نفت گاز(گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقصد ترکیه  از مبداء انبار نفت تبریز وگاز مایع خام پالایش گاز ایلام عرضه خواهند گردید. عرضه‌های فوق در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه بازار امروز بورس انرژی را رقم خواهند زد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها