عصر خودرو

در آستانه اعلام قیمت های پایه جدید؛

معامله گران پتروشیمی دست به عصا حرکت کردند

عصر بازار- در حالیکه معامله گران محصولات پتروشیمی در انتظار اعلام قیمت های جدید از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند، کارشناسان در خصوص نرخ های جدید با توجه به روند قیمت جهانی نفت و مواد پتروشیمی و همچنین بهای دلار در بازار داخل پیش بینی های متفاوتی دارند.

معامله گران پتروشیمی دست به عصا حرکت کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در حالی فعالان این حوزه در انتظار اعلام قیمت های پایه محصولات، فردا ازسوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند که در روزهای اخیر معاملات در بورس کالا با آرامش و تعادل روبه رو بوده است.

    همچنین امروز حجم خرید پلی اتیلن ترفتالات بطری OFF - BG825 درجه 1 این پتروشیمی 66 تن و پلی اتیلن ترفتالات نساجی OFF - SUPER BRIGHT درجه 1 نیز 11 تن بود.

    وکیوم باتوم پالایش نفت تهران نیز امروز به میزان 10 هزار تن عرضه شد که 500 تن از آن با قیمت پایه 558 تومان مورد معامله قرار گرفت. گوگرد گرانوله این شرکت نیز به میزان 440 تن و با قیمت پایه 304 تومان مورد معامله قرار گرفت.

    پلی اتیلن سنگین تزریقی 2200J ایلام دیگر محصولی بود که به میزان 44 تن توسط معامله گران با نرخ پایه 3 هزار و 539 تومان معامله شد. اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم با حجم 60  تنی و قیمت پایه  652 تومان توسط کارگزاران خریداریی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها