عصر خودرو

در دیدار استاندار آذربایجان غربی با معاونین مدیرعامل بانک تجارت

بانکها در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فعالتر باشند

عصر بازار- استاندار آذربایجان غربی در دیدار با معاونین مدیرعامل بانک تجارت بر ایفای نقش بیشتر بانکها در حمایت از صنایع این استان تاکید کرد .

بانکها در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی فعالتر باشند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، مهندس قربانعلی سعادت در دیدار با "خواجه حق وردی"و "سمیع" معاونین مدیرعامل بانک تجارت ضمن قدردانی از حمایت این بانک از واحدهای تولیدی بخش خصوصی و طرح های عمرانی در توسعه استان آذربایجان غربی و با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در تضمین رشد و شکوفایی اقتصادی کشور یادآور شد: در شرایط پس از رفع تحریم ها ، حمایت از صنایع داخلی و ایجاد امکان رقابت پذیری برای محصولات داخلی در مقابل کالاهای خارجی اهمیت ویژه ای پیدا می کند و در این مسیر بانکها می توانند نقش مهمی داشته باشند.

    استاندار آذربایجان غربی لزوم مشارکت بیشتر بانکها در تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را مورد اشاره قرار داد و بر ظرفیتهای توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی و تجارت مرزی این استان تاکید کرد.

    در ادامه این دیدار معاونین مدیرعامل بانک تجارت نیز آمادگی این بانک را برای حمایت از صنایع مولد استان آذربایجان غربی و مشارکت در توسعه زیرساختهای این استان اعلام کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها