عصر خودرو

بررسی معاملات محصولات شیمیایی در روز گذشته؛

بازیگران بازار پتروشیمی در انتظار اعلام قیمت های جدید

عصر بازار- محصولات شیمیایی روز گذشته در معاملات بورس کالای ایران روندی متعادل و آرامی را سپری کردند؛ همچنین معامله گران و فعالان این حوزه در انتظار اعلام قیمت های جدید در روز دوشنبه هستند.

بازیگران بازار پتروشیمی در انتظار اعلام قیمت های جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز 110 تن از آمونیاک مایع خراسان و 20 تن از آمونیاک مایع کرمانشاه با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

    در همین حال 20 تن از تری اتانول آمین شازند نیز با قیمت پایه 3 هزار و 604 تومان معامله شد. تولوئن دی ایزو سیانات (TDI) کارون و آروماتیک سنگین بوعلی سینا نیز با استقبال پایین مشتریان همراه شدند، به طوری که تولوئن دی ایزو سیانات (TDI) به میزان 100 تن مورد معامله قرار گرفت. آروماتیک سنگین هم مشتری نداشت.

    اولین عرضه پلی استایرن معمولی GP35 طاهاسازان هم که به میزان 150 تن عرضه شده بود با 400 تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 852 تومان بود، میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا نیز 4 هزار و 256 تومان رقم خورد؛ گفته می شود این کالا مشابه پلی استایرن معمولی 1540 پتروشیمی تبریز است.

    همچنین تعداد اندکی از محصولات پلیمری نیز در این روز عرضه شدند و بخشی از عرضه پلی اتیلن های ترفتالات نساجی تندگویان وارد سیستم مچینگ شد. پلی اتیلن سنگین تزریقی 2200 ایلام نیز وارد سیستم مچینگ شد؛ اماپلی اتیلن سنگین LMP مهر با حجم 40 تن و با قیمت پایه 3 هزار تومان فروخته شد.

    به این ترتیب معاملات محصولات پتروشیمی در اولین روز هفته، با آرامش دنبال شد، برخی از معامله گران و فعالان این حوزه در انتظار اعلام قیمت های جدید در روز دوشنبه هستند و از این روترجیح می دهند به اندازه نیاز روزانه خود خرید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها