عصر خودرو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

برنامه مشترک وزارت‌خانه‌های ارتباطات و صنعت برای تسهیل تولید موبایل در کشور

عصر بازار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خواسته‌های کاربران برای حل مشکلات شرکت تولید‌کننده گوشی glx، از برنامه مشترک وزارت ارتباطات و وزارت صنعت برای تسهیل شرایط تولید گوشی در کشور خبر داد.

برنامه مشترک وزارت‌خانه‌های ارتباطات و صنعت برای تسهیل تولید موبایل در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس،محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به تقاضای برخی کاربران برای حل مشکلات کارخانه گوشی تلفن همراه (GLX) جی ال ایکس، گفت: پس از شرایطی که درباره نرخ ارز ایجاد شد میزان کاربرد گوشی های جی ال ایکس در شبکه و سهم این گوشی‌ها در بازار ایران به 7 درصد رسید که تقریبا رشدی 7 برابری را تجربه کرد.

    وی ادامه داد: سپس در عرصه تولید گوشی به مشکل برخوردند که در سفری که بعد از سفر اول به خرمشهر داشتم گفتند کالاهایشان در گمرک است و مشکل کالا داشتند؛ همان زمان با آقای کرباسیان وزیر سابق اقتصاد صحبت کردم  و کالاهایشان را ترخیص کردند و تحویل گرفتند و در فرآیند تولید پیش‌ رفتند. اکنون گزارش دیگری مبنی بر اینکه مشکلی دارند و منعکس کرده باشند نداریم.

    جهرمی تصریح کرد: در عین حال آقای جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون مربوطه وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تسهیل شرایط تولید گوشی در کشور در حال مذاکره هستند که البته آخرین خبر را در این باره ندارم و باید بپرسم.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بنابراین آخرین درخواست شرکت GLX درباره ترخیص کالا از گمرک بود که انجام شد و همچنین درخواست بخشی از منابع مالی از وجوه اداره شده را داشتند که در اختیارشان قرار گرفت و اکنون کارشان را پیش می‌برند و دیگر مشکلی را به من منعکس نکرده‌اند.

    وی ادامه داد: زمانی نیز مردم در شبکه های اجتماعی می نوشتند که گوشی هایی که به GLX سفارش داده‌اند را تحویل نگرفتند که اکنون از آن پیام ها نیز دریافت نمی‌کنم.

    جهرمی تاکید کرد: دوست داریم در شرایطی که کارشان را پیش می‌برند زحمتی برایشان نداشته باشیم و اگر مشکلی دارند مشکلاتشان را حل کنیم.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو