عصر خودرو

ستاری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام مطرح کرد

وجود بیش از ۶۰۰۰ استارتاپ در کشور

عصر بازار- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بیش از ۶ هزار استارتاپ در کشور وجود دارد که اغلب توسط جوانان اداره می‌شوند که بزودی تأثیرات آن‌ها را در جامعه خواهیم دید.

وجود بیش از ۶۰۰۰ استارتاپ در کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزاذش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، دکتر سورنا ستاری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با تاکید بر توسعه بر اساس بوم منطقه، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که برنامه‌ریزی توسعه‌ای را مبتنی بر دانش و بر اساس ظرفیت‌های یک منطقه پیش ببریم.

    وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار استارتاپ در کشور وجود دارد که اغلب توسط جوانان اداره می‌شوند که بزودی تأثیرات آن‌ها را در جامعه خواهیم دید، تصریح کرد: در عرصه علمی و نوآوری تحولات عظیمی شکل گرفته است، بطوری‌که امروز در نانو رتبه چهارم دنیا هستیم.

    معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اثربخشی نیروی انسانی، گفت: کسی به نظر ما نخبه است که شغل برای جوانان ایجاد کند و کارش سودی به حال جامعه داشته باشد و ارزش افزوده‌ای برای کشور ایجاد کند.

    ستاری در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک هم بتوانیم ایده‌ها و برنامه‌های خوبی را که در حوزه علمی و فناوری وجود دارد، اجرایی کنیم و شاهد اثرات خوب آن باشیم.

    برچسب ها