عصر خودرو

در هتل المپیک برگزار می‌شود؛

رویدادی برای فروشگاه‌های موفق ایران

عصر بازار- دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی زنجیره تأمین فروشگاه‌های ایران (ICB ۲۰۱۹ با اشاره به استقبال گسترده تولیدکننده‌ها و توزیع‌کننده‌های مواد غذایی از برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه تخصصی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

رویدادی برای فروشگاه‌های موفق ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از گسترش نیوز، زهرا نجات با اشاره به حمایت گسترده نهادهای دولتی و خصوصی از برگزاری نمایشگاه تخصصی زنجیره تأمین فروشگاه‌های ایران گفت: با حمایت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و انجمن‌ها ازجمله سازمان فناوری اطلاعات ایران، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت، پلیس فتا، انجمن لجستیک ایران، پارک علم و فناوری، انجمن صنایع تولید و صادرکنندگان کنسانتره و آبمیوه ایران، انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران، انجمن زنبورداران و تولیدکنندگان عسل ایران، انجمن تولیدکنندگان ماءالشعیر و مالت ایران، دانشگاه‌ها و بسیاری از دیگر نهادهای کشور، این نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد.وی با اشاره به استقبال گسترده شرکت‌های فعال در عرصه زنجیره تأمین فروشگاه‌ها از این نمایشگاه، اظهارکرد: این نمایشگاه با مشارکت جمع کثیری از شرکت‌های تولیدکننده و توزیع‌کننده در حوزه‌های مواد غذایی، مواد سلولزی، شوینده‌ها، شیرینی و شکلات و.... از سراسر کشور طی سه روز در مجموعه هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

    نجات ضمن اشاره به اقدامات ستاد برگزاری در ارتباط بااطلاع رسانی این رویداد بزرگ در حوزه زنجیره تأمین فروشگاه‌ها، تصریح کرد: ستاد برگزاری ضمن اطلاع‌رسانی گسترده در خبرگزاری‌ها و جراید، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی، از کلیه فعالان این حوزه نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرمارکت‌ها، ارزانکده‌ها، سوپرمارکت ها، توزیع و پخش‌کنندگان و بنکداران از 31 استان دعوت به عمل‌آورده است تا به‌عنوان بازدیدکنندگان این نمایشگاه تخصصی حضور به هم رسانند.

    وی برقراری ارتباط مستقیم فعالان صنعت فروشگاه‌ها و ایجاد بستر مناسب جهت ارائه محصولات جدید و تقویت توان بازاریابی را از مهم‌ترین اهداف این رویداد برشمرد و افزود: مشارکت گسترده شرکت‌های فعال در حوزه زنجیره تأمین فروشگاه‌ها در این نمایشگاه در کنار حضور سایر فعالان صنعت فروشگاهی قطعاً نتایج مثبتی را برای توسعه این صنعت به دنبال خواهد داشت.

    دبیر اجرایی نمایشگاه تخصصی زنجیره تأمین فروشگاه‌های ایران ضمن اشاره به هم‌زمانی این رویداد با کنگره بین‌المللی فروشگاه‌های موفق ایران افزود: این رویداد فرصت مناسبی است تا شرکت‌های فعال در این حوزه با توجه به حضور مدیران فروشگاه‌ها و مدیران بازرگانی، کارشناسان و مسئولان خرید فروشگاه‌ها، ضمن عرضه محصولات و تولیدات خود در این نمایشگاه، از طریق ارتباط مؤثر با جامعه هدف از سراسر کشور، شبکه‌سازی مؤثرتر و قوی‌تری ایجاد نمایند که این مهم قطعاً موجب گسترش بازار فروش خواهد شد. همچنین از سوی دیگر برگزاری این کنگره و نمایشگاه در کنار هم فرصت مناسبی است تا مدیران فروشگاه‌ها ضمن آشنایی بیشتر با تنوع محصولات و قیمت‌ها، اقدام به تعامل و ارتباط دامنه‌دار با تولیدکنندگان مختلف نمایند.

    وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به کنگره بین‌المللی فروشگاه‌های موفق ایران نمود و گفت: یکی از بخش‌های حائز اهمیت این کنگره برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با حضور مدیران فروشگاه‌ها، اساتید و متخصصین برتر این حوزه از سراسر کشور است که پس از برگزاری این پنل‌ها و کارگاه‌ها، گواهینامههای معتبر با عناوین گواهینامه تجارت الکترونیک، گواهینامه بازاریابی تخصصی فروشگاه‌ها و گواهینامه 8 ساعته حضور به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

    وی در انتهای سخنان خود اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم این رویداد تجلیل از شرکت‌های برتر زنجیره تأمین فروشگاه‌ها در مراسم اختتامیه کنگره است. در این مراسم ویژه از برترینها در زمینههای مختلف این عرصه با اهدای مدال برترینها، تندیس بلورین و لوح یادبود کنگره تقدیر به عمل خواهد آمد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه کنگره از طریق شماره‌گیری 4- 33699093-021تماس حاصل فرمایند یا به پایگاه اینترنتی این کنگره به آدرس storyi.ir.www مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو