عصر خودرو

با ابلاغ جهانگیری

وزارت اقتصاد موظف به تسویه بدهی دولت به ستاد اجرایی فرمان امام در بودجه ۹۵ شد

عصر بازار- با تصویب دولت، وزارت اقتصاد موظف به تسویه بدهی دولت به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از محل از محل منابع حاصل از واگذاری سهام، سهم الشرکه، حق بهره برداری و بهره مالکان بابت رد دیون دولت در بودجه ۹۵ و سالهای بعد شد.

وزارت اقتصاد موظف به تسویه بدهی دولت به ستاد اجرایی فرمان امام در بودجه ۹۵ شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از تسنیم، هیئت وزیران در جلسه 9 /10 /1394 به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

    1 - وزارت امور اقتصادی و دارایی موظف است به منظور تسویه بدهی کامل دستگاه های اجرایی و شرکت های تابعه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در بودجه سال 1395 کل کشور و سال های بعد با رعایت قوانین و مقررات مربوط از محل منابع حاصل از واگذاری سهام، سهم الشرکه، حق بهره برداری و بهره مالکان بابت رد دیون دولت (وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی و شرکت های وابسته) نسبت به پیشنهاد و پیش بینی بودجه در لوایح بودجه سنواتی جهت پرداخت به ستاد یادشده اقدام نماید.

    2 – ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) موظف است پس از تصویب قانون بودجه هر سال نسبت به اخذ تأییدیه از سازمان حسابرسی بابت بدهی دولت (وزارتخانه و مؤسسات دولتی و شرکت های وابسته) به میزان بودجه پیش بینی شده در آن سال اقدام و پس از طی مراحل مندرج در قانون بودجه نسبت به دریافت مبلغ پیش بینی شده اقدام نماید.

    3 – ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) موظف است در هر سال پیش از دریافت مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه با هماهنگی وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به انتقال اسناد مالکیت به میزان بودجه دریافتی (املاک تأیید شده از سوی سازمان حسابرسی) به نام دولت اقدام نماید.

    اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌ جمهور این مصوبه را ابلاغ کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها