عصر خودرو

بازار طلا امسال سکه است

دست از خرید سهام بکشید

عصر بازار- تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری یو بی اس بر این باورند که سال ۲۰۱۶ میلادی دورانی پرنوسان برای بازار سهام خواهد بود و افت شدید شاخص سهام چین در روزهای نخست ۲۰۱۶ میلادی این مساله را تشدید کرده است.

دست از خرید سهام بکشید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر، تحلیلگران ارشد موسسه یو بی اس در یک گزارش 39 صفحه ای به سرمایه گذاران توصیه کردند که به جای خرید و سرمایه گذاری در بازار سهام، امسال طلای بیشتری خریداری کنند.

    بر اساس این گزارش تولید جهانی طلا امسال به پایین ترین سطح در 8 سال اخیر خواهد رسید و این مساله می تواند تاثیر مثبت زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

    طلا در شرایط کنونی بار دیگر به مکان امنی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. افت شدید شاخص سهام و تنش های سیاسی بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

    قیمت جهانی طلا در سال 2015 میلادی برای سومین سال متوالی با کاهش 10 درصدی روبرو شده است. تقویت ارزش دلار و افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی تاثیر زیادی بر افت قیمت طلا داشته است.

    به نظر می رسد طلا در شرایط کنونی بهترین سرمایه گذاری خواهد بود و افت شاخص سهام می تواند زیان و ضرر زیادی را به سرمایه گذاران بین المللی تحمیل کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها