عصر خودرو

ارزش مبادلات بورسی زنجان در آذر به ۴۲۷‌ میلیارد ریال رسید

عصر بازار- مدیر بورس منطقه‌ای زنجان از رسیدن حجم مبادلات بورسی زنجان به ۴۲۷ میلیارد ریال خبر داد و گفت: امروز نماد «زدشت» از استان زنجان در کل کشور وارد بورس و ۳۰۶ هزار و ۹۹۰ نفر سهم این شرکت را خریداری‌کردند.

ارزش مبادلات بورسی زنجان در آذر به ۴۲۷‌ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، مهرداد محبی به وضعیت بورسی استان در ماه گذشته اشاره و اظهار داشت: ارزش مبادلات بورسی زنجان در آذرماه 427 میلیارد ریال بوده است.بین 325 شرکت معامله شده در تالار بورس زنجان 50 درصد متعلق به فروش و 50 درصد دیگر مربوط به خرید است.

    مدیر بورس منطقه‌ای زنجان اشاره‌ای به بیشترین سهم‌های معامله شده در آذر ماه زد و افزود:  شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو، نفت بهران و ذوب آهن اصفهان به ترتیب بیشترین حجم معاملات را در ماه گذشته داشته است.

    وی به یک افتخار استان زنجان در بورس کل کشور اشاره کرد و افزود: امروز 15 درصد از سهام شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره با نماد "زدشت" به عنوان پانزدهمین شرکت استان زنجان برای اولین بار وارد بورس شددر‌پایان عرضه اولیه نماد زدشت امروز 306 هزار و 990 نفر در عرضه زدشت شرکت کردند که به هر سهم حدود 66 هزار تومان تعلق گرفت.

    وی حجم معامله این هفته را به تعداد بیش از 183 میلیون سهم توصیف کرد و گفت: 55 نفر در این هفته کد بورسی دریافت کردند.

    برچسب ها