عصر خودرو

در صورت های مالی سالانه مطرح شد؛

ارایه برنامه جدید «ثالوند» برای سال مالی جدید

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند اعلام کرد برای سال آینده قصد دارد فعالیت خود را در بافت فرسوده افزایش دهد و پروژه های شهرداری قم را نیز بررسی و مطالعه کند.

ارایه برنامه جدید «ثالوند» برای سال مالی جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند صورت های مالی یکساله منتهی به 31 شهریور1397 را منتشر کرد. این شرکت با سرمایه 300 میلیارد ریالی سود هر سهم را 274ریال اعلام کرده است.

    «ثالوند» سود خالص سال مالی مذکور را 82 میلیارد و 941 میلیون ریال اعلام کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افت 34درصدی مواجه شده است. سود انباشته این شرکت نیز با افت 8 درصدی مبلغ 133میلیارد و 825 میلیون ریال ذکر شد.

    از برنامه های با اهمیت «ثالوند» برای دوره 12 ماهه منتهی به 31 شهریور1398 می توان به افزایش فعالیت شرکت در بافت فرسوده اشاره کرد. همچنین قصد دارد پروژه های شهرداری قم را بررسی و مطالعه کند تا در صورت امکان فعالیت خود را در این بخش افزایش دهد.

    این شرکت در برآورد تغییرات عوامل بهای تمام شده اعلام کرد: قطعا با توجه تغییر نرخ ارز مواد و مصالح و به طبع آن دستمزد مشمول افزایش قیمت می شود، بنابراین افزایش بهای تمام شده واحدهای در جریان ساخت از بابت پروژه ها قطعی است، ولی از بابت پروژه های تکمیل شده با درصد 100 پیش بینی نمی شود.

    برچسب ها