عصر خودرو

افزون بر هفت میلیون و ۳۰۰ هزار سهم در تالار بورس رشت داد و ستد شد

عصر بازار- مدیر تالار منطقه ای بورس رشت گفت: در معالات روز گذشته (چهارشنبه) بورس اوراق بهادار گیلان، هفت میلیون و ۳۰۷ هزار و ۱۶۱ سهم داد و ستد شد.

افزون بر هفت میلیون و ۳۰۰ هزار سهم در تالار بورس رشت داد و ستد شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا مهران فر افزود: این میزان سهم به ارزش اقتصادی 14 میلیارد و 144 میلیون و 394 هزار و 799 ریال توسط 30 شرکت کارگزاری مورد داد و ستد قرار گرفت که از این میزان، 62 درصد مربوط به خرید سهام است.
    وی اظهار داشت: سه میلیون و 124 هزار و سه سهم به ارزش اقتصادی هشت میلیارد و 781 میلیون و 359 هزار و 573 ریال خریداری شده است.
    مهران فر خاطرنشان کرد: چهار میلیون و 183 هزار و 158 سهم نیز به ارزش اقتصادی پنج میلیارد و 363 میلیون و 35 هزار و 226 ریال فروخته شده است.
    وی تصریح کرد: در معاملات دیروز سهام شرکت های نفت و گاز پارسیان و مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و در پایان روز، شاخص کل با 576 واحد افزایش، به 62 هزار و 633 رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها