عصر خودرو

میلیاردر آمریکایی ۴۰ میلیون دلار برای استیضاح ترامپ هزینه می‌کند

عصر بازار- یک میلیاردر آمریکایی که زمانی قصد داشت برای گرفتن قدرت رئیس‌جمهور آمریکا نامزد انتخابات شود اکنون گفته به جای این کار ۴۰ میلیون دلار برای استیضاح او اختصاص خواهد داد.

میلیاردر آمریکایی ۴۰ میلیون دلار برای استیضاح ترامپ هزینه می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، یک میلیاردر در ایالت کالیفرنیا گفته به جای نامزد شدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا400 میلیون دلار برای استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اختصاص خواهد داد.

    به نوشته «ای‌بی‌سی نیوز»، «تام استیر» که زمانی خودش در نظر داشت نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شود گفته که وارد عرصه رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال 2020 نخواهد شد.

    وی که در یک کنفرانس خبری در «دموین» ایالت آیووا صحبت می‌کرد گفت که تمرکزش را روی «ضرورت استیضاح» ترامپ قرار خواهد داد. او در حال حاضر شروع به پخش تبلیغ‌های تلویزیونی برای معرفی سایتش با عنوان «Need to Impeach» (به معنی ضرورت استیضاح) کرده است.

    سرمایه‌دار آمریکایی روی قانونگذاران دموکرات که ریاست کمیته‌های دخیل در تحقیقات از ترامپ و استیضاح او را بر عهده خواهند داشت نیز سرمایه‌گذاری خواهد کرد. استیر گفت: «این بزرگترین مسئله در سیاست امروز آمریکا است. ما یک رئیس‌جمهور قانون‌گریز در کاخ سفید داریم که دارد دموکراسی‌مان را تحلیل می‌برد و روز به روز هم بدتر خواهد شد.»

    وی اضافه کرد: «عزل دونالد ترامپ از قدرت مسئله‌ای است که در نهایت تعیین خواهد کرد آیا ما می‌توانیم تمام دیگر مشکلاتی که پیش رویمان قرار دارد را مهار کنیم یا نه؛ و اینکه آیا ما همچنان در یک دموکراسی توسط مردم، از آنِ مردم و برای مردم زندگی خواهیم کرد یا خیر.»   

    استیر پروژه «ضرورت استیضاح» را اکتبر سال 2017 با 40 میلیون دلار سرمایه کلید زد. او سال گذشته 10 میلیون دلار دیگر برای این پروژه صرف کرد. این گروه ادعا می‌کند 7 میلیون هوادار دارد.»

    برچسب ها