عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

دو شفاف‌سازی "ذوب" در خصوص بدهی این شرکت

عصر بازار- شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با انتشار دو اطلاعیه در کدال در خصوص اتمام تعهدات خود در مورد بدهی این شرکت به بانک ها و همچنین پذیرش تعهدات جدید خود در خصوص بدهی "ذوب" به سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.

دو شفاف‌سازی "ذوب" در خصوص بدهی این شرکت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در خصوص رویه تسویه تعهد 24 هزار و 9 میلیارد و 158 میلیون ریالی خود به بانک‌ها اعلام کرد: در راستای بهره مندی از ظرفیت موجود در بند (و) تبصره 5 قانون بودجه سال 1397 کل کشور، تاییدیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص تهاتر مبلغ 24 هزار میلیارد ریال از بدهی های بانکی شرکت ذوب آهن اصفهان با مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت اخذ شده است.

    براساس این اطلاعیه، رقم نهایی تهاتر بسته به سقف اعتباری بانکها، معادل مبلغ یاد شده یا کمتر خواهد بود که پس از دریافت تاییدیه های بانکها، افشای اطلاعات در قالب فرم اصلاحیه به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

    بدهی "ذوب" به سازمان تامین اجتماعی

    شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص شرح موضوع تعهد، اهداف و برنامه‌های پذیرش تعهدات جدید خود در خصوص بدهی این شرکت به سازمان تامین اجتماعی، افزون بر اعلام تمامی مطالب فوق، می‌افزاید:

    بخشی از رقم نهایی تهاتر در قالب افزایش سرمایه از محل مطالبات سازمان تامین اجتماعی و آورده نقدی سایر سهامداران و مابقی با شرایط مورد نظر آن سازمان تسویه خواهد شد.

    برچسب ها