عصر خودرو

اکران گسترده تبلیغات بانک شهر در تبریز

عصر بازار- مدیر کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز از اکران گسترده تبلیغات بانک شهر به صورت رایگان در این شهر خبر داد.

اکران گسترده تبلیغات بانک شهر در تبریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، میراعتماد عمادی با اشاره به تعامل مناسب شهرداری تبریز و بانک شهر اظهار کرد: تبلیغات بانک شهر به صورت گسترده و رایگان، در تمامی بیلبوردهای نقاط مرکزی و ورودی‌های شهر تبریز اکران شده است.

    وی افزود: این تبلیغات در پیشانی پل‌ها و همچنین پل‌های عابر پیاده و نقاط پرتردد شهر نیز در ابعاد بزرگ به اکران درآمده است.
    مدیر کل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز خاطر‌نشان کرد: همچنین خدمات بانک شهر از طریق رادیوسراسری تبریز، برنامه‌های تلویزیونی مربوط به شهرداری و رسانه‌های شهری مانند خبرگزاری "شهریار" نیز اطلاع‌رسانی می‌شود و همچنین فضاهای مختلف شهرداری مانند فرهنگسراها نیز به این موضوع اختصاص یافته است.
    براین اساس، اکران تبلیغات بانک شهر به صورت رایگان و گسترده در سایر شهرها مانند تهران، البرز،اصفهان، مشهد، ساوه، قزوین و ... نیز انجام شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها