عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

صدور مجوز و پیشنهاد افزایش سرمایه دو شرکت بورسی

عصر بازار- سازمان بورس و اوراق بهادار با افزایش سرمایه ۲۰ درصدی شرکت بیمه اتکایی امین موافقت کرد. همچنین هیات مدیره شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو، افزایش سرمایه ۹۰۹ درصدی را به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهاد داد.

صدور مجوز و پیشنهاد افزایش سرمایه دو شرکت بورسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، افزایش سرمایه 500 میلیاردی شرکت بیمه اتکایی امین از مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد ریال به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.

    افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین به منظور اصلاح ساختار مالی خواهد بود.

    بر اساس این گزارش، انجام افزایش سرمایه "اتکام" حداکثر تا 60 روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

    پیشنهاد افزایش سرمایه 909 درصدی "تپکو"

    هیات مدیره شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو پیشنهاد افزایش سرمایه 21 هزار و 246 میلیارد و 382 میلیون ریالی، معادل 909 درصد را به مجمع عمومی فوق‌العاده پیشنهاد داد.

    شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو اعلام کرده است برنامه افزایش سرمایه از مبلغ 2 هزار و 336 میلیارد و 653 میلیون ریال به 23 هزار و 583 میلیارد و 35 میلیون و 470 هزار ریال دارد.

    بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه "تپکو" از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه که در تاریخ 10 دی ماه 1397 به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، خواهد بود.

    بدیهی است انجام افزایش سرمایه یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    برچسب ها