عصر خودرو

بانک مورگان استنلی آمریکا هشدار داد

باید از بازارهای بورس آمریکا دوری کرد

عصر بازار- بانک مورگان استنلی آمریکا هشدار داد نباید در سال ۲۰۱۹ در بازارهای بورس آمریکا سرمایه‌گذاری کرد.

باید از بازارهای بورس آمریکا دوری کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، بانک مورگان استنلی آمریکا هشدار داد نباید در سال 2019 در بازارهای بورس آمریکا سرمایه‌گذاری کرد.

    این بانک گفت اگرچه در سال2018 شاهد روزهای سختی برای بازارهای نوپدید بوده‌ایم اما این بازارها آماده بالا رفتن هستند و در سال 2019 شاهد رشد باثبات اقتصاد آنها خواهیم بود.

    مورگان استنلی در ارزیابی جدید خود نسبت به بازارهای نوظهور در جهان سال 2019 را سال گذار آنها از حالت «پایین‌تر از ارزش واقعی» به «بالاتر از ارزش واقعی» پیش‌بینی کرد.

    در پیش‌بینی این بانک همچنین آمده است بورس‌های آمریکا شاهد کاهش ارزش خواهند بود.

    بانک مورگان استنلی در گزارش چشم‌انداز استراتژی جهانی برای سال 2019 خود آورده است: ما فکر می‌کنیم دوره‌ صف‌های فروش در بازارهای نوظهور جهان پایان یافته است و در این بازارها نشانه‌های مثبتی می‌بینیم.

    در سال 2018 بسیاری از سرمایه‌گذاران از بازارهای نوظهور خارج شده و به دلیل افزایش سوددهی اوراق سهام در آمریکا اقدام به خرید دارایی‌های آمریکایی کردند.

    بنا به گزارش مورگان استنلی این روند تغییر خواهد کرد. چرا که در سال 2019 عملکرد بازارهای نوپدید از عملکرد بازارهای کشورهای توسعه یافته بهتر خواهد بود.

    در گزارش بانک مورگان استنلی آمده است البته بورس‌های کشورهای برزیل، تایلند، اندونزی، هند،‌پرو و لهستان در میان بازارهای نوظهور به ارزشی بیش از ارزش واقعی خود رسیده اما در مکزیک، فیلیپین، کلمبیا، امارات و یونان ارزش بازارها پایین‌تر از ارزش واقعی آنهاست.

    برچسب ها