عصر خودرو

چه کسانی لایق کسب درآمد از بازارهای مالی هستند؟

عصر بازار- حتما شما هم این مثل معروف که باد آورده را باد می برد را شنیده اید، این کلام در بازاهای های مالی به شدت کاربرد دارد، اگر وقتی از بازار سودی عاید شما می شود و ذهن شما آمادگی پذیرش این سود را نداشته باشد، بازار در اولین فرصت این پول را از شما پس میگیرد در اصل ذهن شماست که راهی برای پس دادن این پول به مارکت پیدا می کند.

چه کسانی لایق کسب درآمد از بازارهای مالی هستند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، قدرت کسب پول و از دست دادن پول در بازارهای مالی بسیار بالاست، شما می توانید در کمتر از یک ساعت 1000 دلار کسب کنید و یا معادل همین عدد را از دست بدهید، 1000 دلار عدد کمی نیست این عدد می تواند حقوق دو یا سه ماه یک کارمند باشد که شما یا آن را بدست آورده اید یا که از دست داده اید.

    اگر نزد دوستی بروید و بگویید یک ساعت پیش 1000 دلار سود کردم، او خیلی به شما احترام گذاشته اگر نپرسد آنرا از کجا دزدیده ای، و یا برعکس اگر به همان دوست بگویید یک ساعت پیش 1000 دلار از دست داده ام، می پرسد آیا دزدی به تو زده؟ پس وقتی قدم به فعالیت در بازارهای مالی می گذارید ابتدا این داستان را برای ذهن خود حل کنید و به ذهن خود آموزش دهید تا به مرور زمان پذیرای این واقعیت شود.

    وقتی در بازارهای مالی سودی می کنید صد درصد خود را لایق آن بدانید و حتی درصدی با خود فکر نکنید که این پول با زحمت کمی بدست آمده پس من لایق آن نیستم. این دقیقا یعنی شروع فصل یخبندان برای یک معامله گر، خیلی سریع تر از آنکه تصورش را بکنید دیگر صاحب آن سود نیستید، و اشتباهی از شما سر میزند و تمام چیزی را که از بازار کسب کرده اید را به بازار باز می گردانید.

    همان طور که در بالا اشاره کردیم بین ساعات کار و کسب درآمد در زندگی روزمره با فعالیت موجود در بازار و سوددهی آن در ذهن معامله گر ما یک پارادوکس به وجود آمده است. البته به این صورت نیست که او به طور دائمی به این مساله فکر کند. بلکه چون این موضوع به صورت یک اعتقاد در او وجود دارد پس در ناخودآگاه ذهنی او قرار دارد و هر چیزی به هر طریقی بخواهد بر خلاف این اعتقاد باشد با مقاومت ذهنی او روبرو می شود.

    آخر کلام

    پس روی ذهن خود کار کنید و این ساده نخواهد بود، شاید شما برای اینکه این مهارت را یاد بگیرید لازم داشته باشید با افرادی که در این بازارها سود خوبی می برند بیشتر آشنا شوید، شاید لازم باشد ساعتها به دریا خیره شوید و شادی حتی نیاز به مدیتیشن و یوگا داشته باشید یا هر راه دیگری که ذهن شما را برای کسب ثروت پرورش دهد.

    برچسب ها