عصر خودرو

ناصر آخوندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شد

عصر بازار- طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش انتخاب شد.

ناصر آخوندی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مشاوران، معاونان ومدیران سازمان وشرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش برگزار شد، طی حکمی از سوی مظفری، ناصر آخوندی به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش انتصاب و از زحمات و تلاش‌های سیدرضا سراج در دوره تصدی مدیرعاملی این شرکت تقدیر شد.

    ناصر آخوندی (عضو هیات مدیره وسرپرست جدید شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش) در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سیدرضا سراج در دوره تصدی مدیرعاملی این شرکت گفت: تلاش‌مان این است با شفافیت، توجه به اثربخشی، تبدیل دارایی غیر بازده به بازده، جذب سرمایه و افزایش کارایی، شرایط خوبی برای جذب سرمایه فراهم کنیم.

    وی افزود: جزیره کیش محل مناسبی برای جذب سرمایه است باید با ایجاد سیستمی آنلاین و حذف وابستگی امور به اشخاص، امکان دسترسی به اطلاعات، سوابق واهداف را برای مسئولان و سرمایه‌گذاران میسر کنیم. برنامه بلندمدت باید به تبع شرایط مورد بازنگری قرار گیرد و انجام همه این امور نیازمند کارتیمی و همکاری جمعی است که امیدوارم با مشارکت همه دست‌اندرکاران دراجرای امور و دستیابی به اهداف موفق باشیم.

    در ادامه این نشست سیدرضا سراج با تبریک به ناصر آخوندی و آرزوی موفقیت برای وی در راستای اهداف عالیه سازمان گفت: در چهارسال گذشته شرکت سرمایه‌گذاری وتوسعه کیش تلاش کرد با انجام کار تیمی در سه حوزه سرمایه‌گذاری، برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌ها و بخش رفاه و درمان، خدمات شایسته‌ای ارائه و اقدامات موثری انجام دهد.

    در این جلسه غلامحسین مظفری ضمن تقدیر از خدمات سیدرضا سراج، حکم انتصاب ناصر آخوندی سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و شکراله بنار عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را به آنان اعطا کرد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو