عصر خودرو

دیروز به ثبت رسید؛

انعقاد بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ قرارداد آتی سکه

عصر بازار- حجم معاملات قراردادهای آتی سکه در بورس کالای ایران دیروز به ۸ هزار و ۶۱۲ قرار داد رسید، این در شرایطی است که حجم معاملات روز دوشنبه ۳ هزار و ۱۶۳ قرارداد ثبت شد، که به این ترتیب بازیگران بازار آتی دیروز شاهد رشد ۱۷۲ درصدی حجم معاملات سکه بودند.

انعقاد بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ قرارداد آتی سکه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران،  بازار آتی سکه طی روز دوشنبه در سررسیدهای مختلف با افزایش نرخ روبه رو شد؛ به طوری که سکه سررسید دی ماه با افزایش 0/62 درصدی نسبت به معاملات روز یکشنبه با نرخ 939 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل اسفند با قیمت 940 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/06 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل اردیبهشت نیز با قیمت 942 هزار تومان معامله شد و افزایش 0/56 درصدی را در این روز تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل تیر سال آینده با قیمت 949 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با رشد یک درصدی رو به رو شد.

    از سویی در بازار نقدی سکه نیز رشد نسبی تقاضا سبب شد همراه با افزایش نرخ طلا در بازارهای جهانی، ارزش سکه 9 هزار تومان تقویت شود و به 942 هزار تومان برسد.

    همچنین هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 477، 263 و 172 هزار تومان معامله شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها