عصر خودرو

نسبت به دوره مشابه سال ۹۶؛

"وملل" زیان هر سهم خود را کاهش داد

عصر بازار- شرکت اعتباری ملل در دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷، مبلغ ۴۰۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۵۹ درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد.

"وملل" زیان هر سهم خود را کاهش داد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت اعتباری ملل با سرمایه 6 هزار و 60 میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ 2 هزار و 443 میلیارد و 736 میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 403 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 59 درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد.

    "وملل" این تغییر را به سبب افزایش 79 درصدی جمع درآمدهای مشاع و همچنین کاهش 34 درصدی سود علی الحساب سپرده‌های سرمایه گذاری اعلام کرده است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و 927 میلیارد و 170 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    یادآوری می‌شود، شرکت اعتباری ملل در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، زیان خالص را مبلغ 5 هزار و 980 میلیارد و 469 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 987 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود

    برچسب ها