عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

عملکرد مالی ۶ ماهه "وبصادر"

عصر بازار- بانک صادرات ایران ، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ ۱۶۳ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۶۲ درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد.

عملکرد مالی ۶ ماهه "وبصادر"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بانک صادرات ایران صورت های مالی میان‌دوره‌ ای 6 ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بانک صادرات ایران با سرمایه 57 هزار و 800 میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ 9 هزار و 404 میلیارد و 474 میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 163 ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 62 درصد کاهش زیان را نشان می‌دهد. علت کاهش زیان در 6 ماهه ٩٧نسبت به مدت مشابه قبل را می توان در افزایش ١٨١ درصدی درآمدهای بانک دانست.
    با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 84 هزار و 832 میلیارد و 699 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
    "وبصادر" در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، زیان خالص را مبلغ 22 هزار و 667 میلیارد و 838 میلیون ریال اعلام کرد و بدین ترتیب مبلغ 392 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها