عصر خودرو

امروز رقم می خورد:

عرضه بیش از ۴۶ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی

عصر بازار- امروز ۲۳ هزار و ۹۵۰ تن قیر و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

عرضه بیش از ۴۶ هزار تن انواع فرآورده های نفتی و پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز شنبه 24 آذرماه میزبان عرضه 46 هزار و 551 تن مواد شیمیایی، مواد پلیمری، قیر، گوگرد و وکیوم باتوم است. همچنین هزار تن گندم خوراکی در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود.

    براساس این گزارش سه هزار و 300 تن سبد میلگرد مخلوط و 2 هزار تن سیمان تیپ یک در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 192 تن آنیلین و یک هزار و 264 تن نخ پلی استر است.

    روز چهارشنبه نیز تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، میزبان دادوستد 23 هزار و 983 تن مواد شیمیایی بود. طی این روز و در تالار مذکور یک هزار و 808 تن مواد پلیمری و 20 تن گوگرد معامله شد.
    علاوه براین، 60 تن شمش روی و یک کیلوگرم شمش طلا نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید. تالار صادراتی بورس کالای ایران هم در این روز معامله 10 هزار تن قیر را تجربه کرد.
    این گزارش حاکی است، 8 هزار تن گندم خوراکی در تالار محصولات کشاورزی معامله شد. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز شاهد دادوستد 122 تن روغن کارکرده لوکوموتیو بود

    برچسب ها