عصر خودرو

وزیر اقتصاد:

تاکید بر استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای تسهیل ارائه خدمات

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی در بیست و چهارمین جلسه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار تاکید کرد: استفاده ابزارهای الکترونیکی برای تسهیل ارائه خدمات به مردم باید به اولویت دستگاه ها تبدیل شود.

تاکید بر استفاده از ابزارهای الکترونیکی برای تسهیل ارائه خدمات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، فرهاد دژپسند با بیان این مطلب اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید حداکثر همکاری را با هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در جهت ارائه خدمات مطلوبتر و سریعتر به مردم داشته باشند.

    وی با بیان اینکه یازده درصد از استعلامات کشور توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر می شود، تصریح کرد: از مجموع مجوزهایی که از سوی وزارت اقتصاد صادر می شود، 79 درصد آن مربوط به سازمان امور مالیاتی است.

    وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: در حوزه مالیاتی، اصل بر این است که شرایط لازم برای فعالیت فعالان اقتصادی تسهیل شود همچنین باید زمینه برای ورود مودیان "غیر خوش حساب" نیز فراهم گردد.

    در بیست و چهارمین جلسه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، میزان اجرای مصوبه بیست و دومین جلسه هیات مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از سوی سازمان امور مالیاتی کشور و سایر مراجع مذکور در مصوبه راجع به تسهیل فرآیند پرداخت مالیات نقل و انتقال قطعی املاک، اصلاحات مورد نیاز در بخشنامه های سازمان امور مالیاتی راجع به مالیات علی الحساب 4 درصد از واردات، میزان اجرای دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی (وقت) پیرامون سرویس های ارائه شده از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای راه اندازی پیشخوان مجوزهای کشور و نیز نحوه تسهیل تبادل اطلاعات مربوط به دادخواست ها و احکام ورشکستگی مورد بررسی قرار گرفت.

     

    برچسب ها