عصر خودرو

مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ:

با همت بلند، به سرمنزل مقصود می‌رسیم

عصر بازار- مراسم بزرگداشت پانزدهمین سالروز تأسیس گروه صنعتی گلرنگ با حضور مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ، معاونان، مدیران و همکاران گروه صنعتی گلرنگ و گلرنگ سیستم صبح روز دوشنبه ۱۹ آذر ماه در ساختمان گلرنگ واقع در ضلع شمالی پارک ساعی برگزار شد.

با همت بلند، به سرمنزل مقصود می‌رسیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در این بزرگداشت که با شور و حال خاصی همراه بود، دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن تبریک پانزدهمین سالروز تأسیس گروه، بیان داشت: از صمیم قلب از تمام همکاران عزیزم که امروز حضور دارند و همه‌ی همکارانی که حضور ندارند، بابت زحماتشان در مسیر رشد و شکوفایی این مجموعه‌ی خانوادگی تشکر می‌کنم. الحمدلله با وجود شما خوبان امروز بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی دوست دارند با گروه صنعتی گلرنگ همکاری داشته باشند.

    مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ادامه داد: امروز گروه صنعتی گلرنگ با یک برنامه‌ریزی منسجم و مدون، در حال رقم زدن فعالیت‌هایی اثربخش با بهترین‌های بین‌المللی است؛ فعالیت‌هایی از جمله تولید مشترک، تولید برای هم و فعالیت‌های برون مرزی.

    دکتر فضلی اظهار داشت: ‌این فعالیت‌ها به گونه‌ای است که گروه می‌تواند بسیار موثر و ویژه از وجود شرکت‌های بین‌المللی به صورت هم‌افزا بهره‌مند شود.

    مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ابراز داشت: سرآغاز این فعالیت‌ها از کشورهای همسایه و نزدیک به ایران خواهد بود و ان شاء الله گسترش خواهد یافت.

    دکتر فضلی بیان داشت: گروه صنعتی گلرنگ تا امروز رشد بسیار خوبی داشته است. در کنار این رشد، حضور در بازارهای بین‌المللی با همکاری شرکت‌های ارزشمند جهانی سبب می‌شود در بازارهای برون مرزی حضوری قوی داشته باشیم و سهم ارزنده‌ای از این بازار کسب کنیم.

    مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تاکید کرد: باید با هم در تمامی شرکت‌های گروه تلاش کنیم تا بدون فوت وقت با استفاده از هر آنچه در توان داریم به سرمنزل مقصود برسیم. فاصله‌ی ما با 500 شرکت برتر جهان فاصله‌ی زیادی است و دشواری‌های بسیاری در پیش است اما با وجود همت بلند همکاران گرانقدرمان در این خانواده‌ی بزرگ صنعتی این مقصود شدنی و دست یافتنی است.

    در انتهای این مراسم به یادماندنی به دعوت مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ تنی چند از همکاران به ابراز نظر پرداختند و نکته‌هایی را با جمع درمیان گذاشتند.

    برچسب ها