عصر خودرو

بازرس ویژه کل استان یزد مطرح کرد:

حضور مدیران بازنشسته از فردا جرم محسوب می‌شود

عصر بازار- مدیرکل بازرسی استان یزد گفت: مدیران دستگاه‌هایی که مشمول بازنشستگی هستند باید تا فردا بروند در غیر اینصورت حضور آن‌ها جرم محسوب می‌شود.

حضور مدیران بازنشسته از فردا جرم محسوب می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از دنیای اقتصاد، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر طالبی مدیرکل بازرسی استان یزد با اشاره به قانون منع بکارگیری مدیران بازنشسته گفت: مدیران دستگاه‌هایی که مشمول بازنشستگی هستند باید تا فردا بروند که در غیر این صورت حضور آن‌ها در دستگاه‌ها جرم محسوب می‌شود.

    مدیرکل بازرسی استان یزد افزود: مطابق بخشنامه منع به کارگیری بازنشستگان ادامه همکاری جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان دارای سابقه بیش از سه سال اسارت و فرزندان شهدا منعی ندارد، اما این امر، منوط به نیاز دولت یا دستگاه اجرایی است.

    بازرس ویژه استان یزد اظهارداشت: این بخشنامه دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده پیش از بکارگیری بازنشستگان ایثارگر که در تبصره 1 قانون اصلاح قانون، بکارگیری آنان مجاز شناخته شده است، نسبت به اخذ شناسه از این سازمان اقدام کنند.

    طالبی بیان کرد:دستگاه‌های مشمول مکلفند تافردا پنجشنبه 15 آذر 97، افراد مشمول را از خدمت منتزع و با آنان تسویه حساب و افراد مشمول این قانون هم باید در مهلت قانونی مقرر، سمت و پست خود را ترک کنند.

    برچسب ها