عصر خودرو

حسابرسی شده منتشر شد؛

صورت های مالی ۶ ماهه "دتولید" و "کپرور"

عصر بازار- شرکت های داروسازی تولید دارو و فرآوری زغال سنگ پروده طبس صورت های مالی میان‌دوره‌ ای ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ را به صورت حسابرسی شده منتشر کردند.

صورت های مالی ۶ ماهه "دتولید" و "کپرور"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت داروسازی تولید دارو با سرمایه 370 میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ 76 میلیارد و 679 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 207 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی پیش 4 درصد کاهش را نشان می دهد.

    "دتولید" در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ 79 میلیارد و 470 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 215 ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرده بود.

    سود هر سهم "کپرور" افزایشی بود

    شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس با سرمایه 360 میلیارد ریال، در نیمه نخست سال جاری، مبلغ 153 میلیارد و 752 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 427 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی پیش 66 درصد افزایش را نشان می دهد.

    "کپرور" در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفند 96، به صورت حسابرسی شده، سود خالص را مبلغ 92 میلیارد و 644 میلیون ریال اعلام کرده و بدین ترتیب مبلغ 257 ریال سود به ازای هر سهم خود محقق کرده بود.

    برچسب ها