عصر خودرو

هفتمین معاون بازنشسته از وزارت صنعت رفت

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «عباس تابش» را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.

هفتمین معاون بازنشسته از وزارت صنعت رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «سید محمود نوابی» مدیر عامل سابق این سازمان از مشمولان قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود و طبق قانون باید پست خود را ترک می کرد.
    بر اساس اعلام روز دوشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحمانی» در حکم انتصاب تابش از وی خواسته است با بهره‌گیری از توان فکری و مدیریتی مدیران و کارشناسان سازمان و تشکل‌های مردم نهاد تخصصی، نسبت به برنامه‌ ریزی و نظارت صحیح و اصولی در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، نظارت و کنترل قیمت کالا و خدمات، انجام فعالیت‌های کارشناسی و نظارت اثربخش بر بازار، همسو و هماهنگ با برنامه‌های اجرایی معاونت بازرگانی داخلی تلاش کند.
    به گزارش ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این با صدور احکامی «عباس قبادی» را به عنوان معاون جدید بازرگانی داخلی، «فرشاد مقیمی» را به عنوان معاون امور صنایع‌ وزارتخانه و «محسن صالحی نیا» را به سمت مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران منصوب کرده بود.
    همچنین در دوره جدید شهریار طاهرپور به عنوان سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، محمدرضا مودودی به سمت سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران، جمشید ملارحمان به عنوان سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و سیدصالح سیدزاده برای سرپرستی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارتخانه منصوب شده اند.
    افراد پیشین حاضر در این پست ها همگی بازنشسته بودند.

    برچسب ها