عصر خودرو

یک کارشناس بازار سرمایه عنوان کرد:

بورس در کوتاه مدت چه روندی در پیش خواهد گرفت؟

عصر بازار- در شرایط حال حاضر ثبات نسبی در بازار ارز شکل گرفته که این نرخ دلار هنوز در صورت های مالی شرکت ها قرار نگرفته و قیمت سهام با دلار نیمایی همخوانی ندارند و به همین دلیل در آینده شاهد رشد نسبی بازار سرمایه به واسطه ثبات در بازار ارز خواهیم بود.

بورس در کوتاه مدت چه روندی در پیش خواهد گرفت؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، یک کارشناس بازار سرمایه ضمن بیان این مطلب عنوان داشت: با ثبات بازار ارز، ریسک ناشی از تعییرات لحظه ای نرخ دلار که عامل منفی برای بازار سرمایه به شمار میرفت از بین خواهد رفت و به مرور قیمت سهام، خود را با نرخ دلار بازار آزاد که در محدوده 12تا13 هزارتومان است،هماهنگ می شود و بازار به ثبات و رشد نسبی خواهد رسید.

    میثم رادپور در ادامه افزود: بطور کلی با جمع بندی شرایط موجود از افزایش نرخ فروش شرکت ها و به دنبال آن رکود حاکم بر فضای اقتصادی جامعه،به نظر میرسد رشد بعدی بازار با شیب ملایمتر و با ثبات بیشتری همراه خواهد بود.

    وی گفت: با ثبات نسبی که در بازار دلار شکل میگیرد،عاملی که میتواند باعث تحرک بازار سرمایه شود،قیمت کامودیتی هاست که باید به آن ها توجه ویژه ای شود.

    رادپور خاطر نشان کرد: آرامش روابط تجاری بین چین و آمریکا باعث خواهد شد که در بازار کامودیتی ها یک ثبات نسبی شکل گرفته و ریسک عدم ثبات قیمتی در آن ها کاهش یابد.

    وی ادامه داد: این آرامش بین روابط دو قطب اصلی اقتصادی جهان را میتوان ناشی از عدم تعیین تعرفه بین آن ها دانست که این خود میتواند باعث آرامش در روابط تجاری بین این دو کشور شده و به تبع باعث ثبات در وضعیت کامودیتی ها شود

    برچسب ها