عصر خودرو

معاون توسعه مدیریت معاونت علمی ریاست جمهوری خبر داد؛

صدور مجوز برای ۱۷ صندوق سرمایه‌گذاری

عصر بازار- معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از صدور مجوز برای ۱۷ صندوق سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: تعدادی از صندوق‌ها در حال پذیره‌نویسی هستند که با ۳۰ تا ۵۰ میلیارد تومان سرمایه کار شروع شده است.

صدور مجوز برای ۱۷ صندوق سرمایه‌گذاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، علیرضا دلیری ظهر امروز در حاشیه یازدهمین نشست فن‌بازارهای استان البرز در جمع خبرنگاران حاضر شد و از صدور مجوز برای 17 صندوق سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار کرد: بیش از 15 صندوق در حال گرفتن صدور مجوز هستند.

    وی افزود: از این میزان هفت صندوق پذیره نویسی کردند و تعدادی از صندوق‌ها در حال پذیره نویسی هستند که با 30 تا 50 میلیارد تومان سرمایه کار شروع شده است.

    معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: صندوق هلدینگ بزرگ اقتصادی به عنوان فراصندوق شکل می‌گیرد که این صندوق‌ها را از نظر مالی تامین می‌کند.

    دلیری با بیان اینکه فن بازارها و محصولاتی که از فن بازارها تولید می‌شود در مراحل اولیه قرار دارند، تصریح کرد: سعی داریم با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دانش‌بنیان به اهداف خود دست پیدا کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: مدیریت فن‌بازارها توسط بخش خصوصی و بهتر است در حوزه ایجاد اعتماد میان طرفین نهایت تلاش را به کار بگیریم.

    معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأکید کرد: جامعه هدف ما که افراد علمی، نخبه و مخترعی هستند که با فعالیت‌های اقتصادی ممکن است آشنا نباشند لذا ایجاد این فن که بتوانند با آن نگاه حضور پیدا کرده و در بازار فعالیت کنند کمی کار فن بازارها را سخت می‌کند.

    برچسب ها