عصر خودرو

مدیرعامل افق کوروش مطرح کرد:

افق کوروش رتبه نخست توسعه شعب را کسب کرد

عصر بازار- مدیر عامل افق کوروش گفت: این شرکت در کمتر از پنج سال از آغاز فعالیت خود موفق شد یک هزار و صد فروشگاه را در ۳۱ استان کشور و ۲۴۵ شهر راه اندازی کند و ضمن اشتغال زایی وسیع برای ۷ هزار نفر از جوانان سرزمین، به شرکتی نام آشنا و پیشرو و پیشتاز در صنعت خرده فروشی تبدیل شود و دانش قابل قبولی را در این نوع از کسب و کار بدست بیاورد.

افق کوروش رتبه نخست توسعه شعب را کسب کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، امیر خسرو فخریان مدیرعامل این شرکت در آستانه پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه همواره تخفیف افق کوروش با سفر به شهر زیبای شیراز در استان فارس و با حضور در جمع همکاران مناطق 2 و 5 این شرکت، از تلاش ها و زحمات آنان در کسب رضایت مندی مشتریان و موفقیت های درخشان در توسعه شعب و رشد فروش قدردانی کرد.   
    فخریان از تحقق 100 درصدی برنامه های شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد و افزود: با لطف پروردگار و تلاش های کارکنان، افق کوروش موفق شد رتبه نخست توسعه شعب و میزان فروش را در بین فروشگاه های زنجیره ای به خود اختصاص دهد و امیدواریم همچنان پیشتاز و پیشروی در این صنعت باشیم.
    وی در ادامه با اشاره به بروز چالش های اخیر در پی نوسانات شدید نرخ ارز گفت: افق کوروش تلاش کرد که با تأمین به موقع کالا و توزیع آن با مناسب ترین قیمت به بهبود معیشت خانوار کمک کند ضمن آنکه با حمایت از تولید کنندگانی که توان توزیع محصولات خود را به سراسر کشور نداشتند، توانست کالاهای تولیدی مرغوب را با نازل ترین قیمت به دست مصرف کنندگان برساند.
    به گفته وی، در این شرایط دشوار اقتصادی، شرکت های بزرگ موتور محرک اقتصاد کشور هستند و می توانند با حمایت از تولیدات داخلی کمک شایانی به دولت داشته باشند.
    مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای ویترین اقتصاد یک کشور هستند و رشد و توسعه آنها یکی از نشانه های توسعه یافتگی به شمار می رود، افزود: در حال حاضر دنیا به سمت گسترش فروش اینترنتی در حرکت است؛ بر همین اساس افق کوروش با راه اندازی فروشگاه اینترنتی با برند اُکالا نیز وارد بازار فروش اینترنتی شده است که پس از به بلوغ رسیدن این فروشگاه در شهر تهران در سایر شهرستان ها نیز راه اندازی خواهد شد.
    وی همچنین اعلام کرد: مقدمات ورود شرکت افق کوروش به عنوان بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه زنجیره ای کشور به بورس انجام و نهایی شده و به زودی و در ماه آینده این شرکت برای سهیم شدن عموم هموطنان در کسب و کاری مولد و پربازده به عنوان اولین شرکت در صنعت خرده فروشی وارد بورس می شود.  
    فخریان ادامه داد: خرسندیم که این رویداد بزرگ با پنجمین سالگرد افق کوروش مقارن شده و آن را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که مایه خیر و برکت باشد.
    وی در پایان از اعطای نمایندگی ( فرانچایز )  افق کوروش به متقاضیان و علاقمندان به ورود به این صنعت خبر داد و ضمن اعلام آنکه در یک سال گذشته شعب فرانچایز افق کوروش از 150 فروشگاه عبور کرد، گفت:آمادگی داریم که تجارب خود را برای رونق و شکوفایی این کسب و کار به علاقمندان و متقاضیان عرضه کنیم؛ بر همین اساس با اعطای نمایندگی، پیشگام رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز شدیم.
    در این مراسم همچنین فرزاد گودرزی معاونت اجرایی منطقه 2 و 5 فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، کسب جایگاه نخست فروش و توسعه را از سوی این منطقه در نتیجه زحمات و تلاش های همکاران دانست و در ادامه از راهبری و حمایت های مدیریت محترم عامل در دستیابی به این مهم قدردانی کرد.

    برچسب ها