عصر خودرو

نشان تجاری طلا و جواهر در اصفهان شکل می گیرد

عصر بازار- مسوول کمیته فلزات گرانبهای اتاق بازرگانی اصفهان گفت: نشان تجاری (برند) طراحی طلا و جواهر در این استان شکل می گیرد تا مسیر رقابت جهانی در این زمینه هموار شود.

نشان تجاری طلا و جواهر در اصفهان شکل می گیرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، ابراهیم حبیب اللهی افزود: تشکیل این برند تا سه سال آینده ضمن تحول در عرصه و تقاضا در بازار می تواند نقش شایانی در افزایش طراحی های به روز، مشتری پسند و همطراز با برندهای مطرح جهان ایفا کند.
    وی ادامه داد: طراحی و طلاسازی در اصفهان از سال های گذشته رونق داشته اما از نشان تجاری در صنعت تولید زیورآلات بی بهره است.
    این عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و سنگ های گران قیمت اصفهان خاطرنشان کرد: طراحان طلا در اصفهان از قابلیت های بالای علمی و هنری برخوردارند و افزایش توجه و رفع نیازهای فنی و تخصصی آن ها می تواند زمینه رشد صنعت طلا سازی را بیش از گذشته فراهم کند.
    وی کپی کاری و تقلید از تولیدات سایر کشورها را آفتی برای صنعت طلا و جواهر برشمرد و گفت: چنانچه بتوانیم بر ظرفیت های داخلی تکیه کنیم بهترین و زیباترین زیورآلات در کشور تولید می شود که هیچ کم کسری نسبت به مشابه های معروف خارجی ندارد و مورد پسند مردم قرار می گیرد.
    حبیب اللهی با تاکید بر تغییر ذائقه و سلیقه مشتریان، اظهارداشت : توجه به خواسته و دیدگاه مشتریان موضوعی جدی در صحنه رقابت کنونی به شمار می رود، بنابراین طراحان زیورآلات باید با بررسی و رصد دائم تفاوت سلیقه مردم در مقایسه با گذشته، نوآوری و خلاقیت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
    وی با اشاره به تشکیل کمیته طراحان و قالب سازان در انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و سنگ های گران قیمت استان، تصریح کرد: این اقدام در راستای افزایش نگاه تخصصی به موضوع طراحی طلا و جواهر زینتی بوده است و جدا از برندسازی، برنامه ویژه ای برای برگزاری جشنواره طلا و جواهر داریم.
    عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و سنگ های گران قیمت اصفهان زمان برگزاری این رویداد را اسفند امسال به میزبانی اصفهان و با هدف توسعه تولید و فروش زیورآلات اعلام کرد.
    به گفته مسوول کمیته فلزات گرانبهای اتاق بازرگانی اصفهان، در این منطقه یکهزار و 700 مجموعه طراحی و تولیدی طلا و جواهر فعالیت دارد که البته بیش از نیمی از آن ها به دلیل نوسانات بازار و کاهش خرید و فروش، نیمه تعطیل هستند.
    حبیب اللهی به بازدید طراحان طلا و جواهر از مجتمع تولیدی طلای موته اصفهان اشاره کرد و گفت: آشنایی طراحان و سازندگان زیورآلات طلا و جواهر با فرایند استحصال طلا می تواند ارزش این فلز گرانبها را بیش از گذشته به این قشر نشان دهد، زیرا تولید طلا از معادن چرخه سخت و پیچیده ای دارد.
    یکهزار و 700 مجموعه طراحی و تولیدی طلا و جواهر در استان اصفهان فعالیت دارد.

    برچسب ها