عصر خودرو

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد

عصر بازار- طی حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، محسن صالحی‌نیا به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، محسن صالحی‌نیا به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران منصوب شد. وی دهمین مدیر ارشد این سازمان مادر تخصصی است که از سال 1384 با تجمیع “سازمان صنایع کوچک ایران” و “شرکت شهرک‌های صنعتی ایران” تأسیس شده است.

    محسن صالحی‌نیا متولد سال 1341 در سبزوار و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی از دانشگاه علم و صنعت است.

    وی که از سال 1390 تا کنون معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است، فعالیت خود را از سال 1368 در وزارت صنایع سنگین از پست کارشناسی آغاز کرد و سوابق و تجربیات متعددی، از جمله عضو هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی ایران خودرو و مدیرکل صنایع ماشین‌سازی و نیروی محرکه وزارت صنایع و معادن را در کارنامه شغلی خود دارد.

    پیش از این، صادق نجفی از آذر سال گذشته به‌عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران فعالیت داشت که به دلیل اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، این مسئولیت را واگذار کرد.

    برچسب ها