عصر خودرو

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی:

بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان ابلاغ می‌شود

عصر بازار- یک مقام مسئول از ابلاغ بخشنامه جدید بخشودگی و امهال سه ساله وام کشاورزان در چند روز آینده خبر داد.

بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان ابلاغ می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه  خبرنگاران جوان، محمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی درباره آخرین وضعیت بخشودگی سود و جرایم کشاورزان اظهار کرد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، موضوع مربوط به بخشودگی سود و جرایم اقساط کشاورزان و امهال تسهیلات به مدت سه سال  برای سررسید اقساطی که تا پایان سال  است، طبق مصوبه دولت پذیرفته شد.

    وی افزود: با وجود آنکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، شورای اقتصاد و وزارت جهاد کشاورزی این مصوبه را پذیرفتند، از این رو پیش بینی می شود که این مصوبه ظرف یک تا دو روز آینده اجرا شود.

    ملک زاده ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد کشاورزان و خسارت‌های سنگینی که در سال های اخیر به آنها وارد شد، صدور این ابلاغیه لطف بزرگی در حق کشاورزان است چرا که کشاورزان با ابلاغ مصوبه جدید حاضرند با فروش ملک خود، قرض و  اصل بدهی خود به بانک ها را پرداخت کنند.

    رئیس نظام صنفی کشاورزی در پایان تصریح کرد: در جلسه اخیر با مسئولان ذی ربط قرار شد صورت جلسه تنظیم شده ظرف چند روز آینده ابلاغ شود تا براساس آن بانک مرکزی بخشنامه جدید را به بانک‌های عامل معرفی کند.

    برچسب ها