عصر خودرو

عرضه۳۳ هزار تن مواد شیمیایی در بورس کالای ایران

عصر بازار- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز چهار شنبه ۲۳ آبان ماه، میزبان عرضه ۳۳ هزار و ۵۵۴ تن مواد شیمیایی است.

عرضه۳۳ هزار تن مواد شیمیایی در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، امروز در تالار مذکور 45 هزار تن وکیوم باتوم و 13 هزار  و 950 تن قیر نیز عرضه می شود.

    این گزارش حاکی است، 22 هزار تن قیر و 100 تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

    تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم طی این روز شاهد عرضه 18 هزار تن گندم خوراکی و 500 تن شکر خام است.تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز عرضه 3 هزار و 168 تن سبد میلگرد و 2 هزار تن سیمان تیپ یک را تجربه می کند.

    بازار فرعی بورس کالای ایران هم در روز چهارشنبه عرضه 500 تن فروسیلیسیم را تجربه می کند.

    همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز سه شنبه 22 آبان ماه، میزبان دادوستد 25 هزار و 959 تن مواد پلیمری بود. طی این روز و در تالار مذکور 40 هزار تن وکیوم باتوم و 200 تن گوگرد گرانوله معامله شد.

    روز گذشته 21 هزار و 300 تن قیر و 100 تن عایق رطوبتی نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید. تالار محصولات صنعتی و معدنی نیز در این روز شاهد معامله 6  هزار و 952 تن سبد میلگرد و 150 تن سولفورمولیبدن بود. همچنین تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران در این روز معامله 9 هزار تن گندم دوروم را تجربه کرد.

    برچسب ها