عصر خودرو

معاملات در آرامش و تعادل دنبال شد؛

نگاهی به معاملات امروز تالار پتروشیمی

عصر بازار- امروز معاملات در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی روند آرام و متعادلی را پشت سر گذاشتند.

نگاهی به معاملات امروز تالار پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بورس کالای ایران، در این روز 60 تن آمونیاک مایع و 50 تن آمونیاک محلول پتروشیمی شیراز با قیمت پایه توسط مصرف کنندگان خریداری شد. آمونیاک گاز این پتروشیمی هم با عدم استقبال معامله گران روبه رو شد.

    در همین حال امروز 22 تن از پلی اتیلن سنگین تزریقی 2200 ایلام با قیمت پایه 3 هزار و 539 تومان و 270 تن از پلی اتیلن سنگین بادی 0035 بندرامام با قیمت پایه 3 هزار و 698 تومان مورد معامله قرار گرفت. به این ترتیب علاوه بر این دو کالا بخشی از عرضه های پلی اتیلن سبک خط 209 شازند و پلی اتیلن سبک فیلم 2102 لاله  نیز وارد سیستم مچینگ شد.

    البته امروز پلی اتیلن های ترفتالات LUMP2  و آمورف آف گرید تندگویان با عدم استقبال معامله گران روبه رو شد و مشتری نداشت. اما بخشی از عرضه های پلی اتیلن ترفتالات گرید 825 و TG645 و سوپربرایت آف درجه یک مورد معامله قرار گرفت.

    در همین حال اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز نیز به میزان 50 تن و با قیمت پایه 652 تومان توسط کارگزاران خریداری شد. همچنین 33 تن از تری اتانول آمین شازند با قیمت پایه 3 هزار و 604 تومان در تالار مورد معامله قرار گرفت.

    200 تن وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان با قیمت پایه 558 تومان توسط معامله گران خریداری شد. وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز هم امروز با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت، عرضه 7 هزارتنی این کالا 5 هزار و 585 تن تقاضا داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها