عصر خودرو

بلوک قند شیروان در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود

عصر بازار- بیست‌ویکم آذرماه بازار دوم فرابورس ایران میزبان عرضه عمده ۷۰.۵۶ درصد از سهام شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا خواهد بود.

بلوک قند شیروان در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فرابورس ایران، سرمایه پایه شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد 330 میلیون سهم است که از این میزان بنیاد مستضعفان تعداد 71 میلیون و 76 هزار و 458 سهم و شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا تعداد 161 میلیون و 780 هزار و 397 سهم را به صورت عمده و نقد در بازار دوم فرابورس عرضه می‌کنند.

    در این میان قیمت پایه هر سهم 5 هزار و 434 ریال و قیمت پایه کل این عرضه نیز یک‌هزار و 265 میلیارد و 344 میلیون و 150 هزار و 70 ریال اعلام شده است. همچنین خریداران برای حضور در رقابت خرید این بلوک باید یک درصد از قیمت پایه کل را به عنوان سپرده حضور در رقابت پرداخت کنند.

    کارگزار عرضه‌کننده بلوک 70.56 درصدی از سهام شرکت قند شیروان، کارگزاری بورس بهگزین و نماد معاملاتی این عرضه «قشیر4» است که بدین ترتیب چهارشنبه 21 آذرماه در بازار دوم روی تابلو معاملات خواهد رفت.

    برچسب ها