عصر خودرو

تحلیلگران عنوان کردند؛

امروز فرصت مناسبی برای خرید طلاست

عصر بازار- تحلیلگران بازارهای جهانی معتقدند بهای طلا در شرایط کنونی به کف خود رسیده و هنوز بهترین آلترناتیو یا فرصت برای سرمایه گذاران بین المللی به شمار می رود.

امروز فرصت مناسبی برای خرید طلاست
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در حالی که فدرال رزرو آمریکا برای نخستین بار از سال 2006 میلادی نرخ بهره را افزایش داده، به نظر می رسد بازارهای بین المللی همچنان در حال هضم این تصمیم فدرال رزرو هستند و قیمت طلا در شرایط کنونی در مسیر تثبیت قرار گرفته است.

    بر اساس این گزارش به نظر می رسد بر اساس متغیرهای موجود قیمت طلا طی سال آینده با افزایش روبرو خواهد شد چراکه به اعتقاد برخی تحلیلگران طلا اکنون در نزدیکی های کف قیمتی قرار گرفته و نمی توان افت محسوسی را برای این فلز گرانبها متصور بود.

    بنابراین به گفته کارشناسان اکنون بهترین فرصت برای خرید این فلز گرانبها محسوب می شود، چرا که هر چیز دیگر برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی جهان اکنون قیمت واقعی خود را ندارد و افزایش قیمت آن کاذب و غیر واقعی است.

    به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی، اگر قیمت طلا به کمتر از 1000 دلار برسد بسیاری از شرکت های معدنی تولید خود را متوقف خواهند کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها