عصر خودرو

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی:

۵ هزار واحد پایین دستی نگران جلسه امروز ستاد هدفمندی یارانه ها

عصر بازار- امروز جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها برای رسیدگی به موضوع خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالای ایران برگزار می شود که نکته جالب اینکه مصرف کنندگان مواد اولیه به عنوان معترضان به این موضوع به این جلسه دعوت نشده اند.

۵ هزار واحد پایین دستی نگران جلسه امروز ستاد هدفمندی یارانه ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بولتن نیوز، امروز جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها برای رسیدگی به موضوع خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالای ایران برگزار می شود که این موضوع طی روزهای اخیر با انتقاد شدید مسوولان صنعت پتروشیمی و نمایندگان مجلس روبه رو شده است. نکته جالب اینکه 5 هزار واحد پایین دستی نگران جلسه امروز ستاد هدفمندی یارانه هاسخنگوی دولت آبان ماه امسال به صراحت عنوان کرد که دولت برنامه ای برای خروج معاملات از بورس کالا ندارد اما وزارت صنعت بدون توجه به موضع رسمی دولت بار دیگر پرونده این موضوع را روی میز شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور قرار می دهد. جالب تر اینکه جلسه امروز بدون حضور اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی به عنوان اصلی ترین مصرف کننده مواد اولیه برگزار می شود.

    بر اساس این گزارش،مسعود میرزایی برزی، مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی در این باره گفت: مسوولان وزارت صنعت برای چندمین بار برای به ثمر نشستن تلاش های دو سال و نیمه خود به ستاد هدفمندی یارانه ها می روند تا بتوانند در اقدامی مغایر با منافع ملی زمینه غیر شفاف شدن بازار پتروشیمی را فراهم کنند.

    وی افزود: تصمیم به خروج معاملات پتروشیمی از بورس کالا فقط به سود پتروشیمی ها برای فروش آزادانه مواد به افراد دلخواه و با قیمت های بدون نظارت است و در این بین تکلیف صنایع پایین دستی که تقویت آنها از موارد مورد تاکید رییس جمهور است نامعلوم خواهد بود.

    میرزایی برزی اظهار کرد: اتحادیه پایین دستی پتروشیمی با 5 هزار واحد زیرمجموعه بازهم اعلام می کند که با خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالای ایران مخالف است و همواره مخالفت خود را در این مدت اعلام کرده است، اما متاسفانه هنوز اصرار برای خروج محصولات 5 هزار واحد پایین دستی نگران جلسه امروز ستاد هدفمندی یارانه هاپتروشیمی وجود دارد و این موضوع نشانه خوبی برای آینده بازار پتروشیمی نیست.

    مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی در پایان گفت: ما به عنوان اصلی ترین مصرف کننده مواد اولیه پتروشیمی باید به جلسه ای به این مهمی که آینده صنایع پایین دستی به آن گره خورده است دعوت می شدیم اما متاسفانه آقایان قرار است بی سروصدا به خواسته خود برسند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو