عصر خودرو

در معاملات روز گذشته به ثبت رسید؛

سکه تحویل تیر سال آینده، ۹۳۷ هزار تومان

عصر بازار- بهای سکه دیروز (شنبه) در بازار نقدی و بورس کالای ایران، همزمان با کاهش نسبی قیمت دلار آزاد و افت طلای جهانی طی روز جمعه نزولی شد.

سکه تحویل تیر سال آینده، ۹۳۷ هزار تومان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بازار آتی سکه طی اولین روز از هفته معاملاتی در سررسیدهای مختلف با کاهش نرخ روبه رو شد؛ به طوری که سکه سررسید دی ماه با کاهش 0/14 درصدی نسبت به معاملات روز پنجشنبه با نرخ 933 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل اسفند با قیمت 933 هزار تومان به فروش رسید که افت 0/06 درصدی را به ثبت رساند. قرارداد تحویل اردیبهشت نیز با قیمت 935 هزار تومان معامله شد و کاهش 0/01درصدی را در این روز تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل تیر سال آینده با قیمت 937 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و با افت 0/06 درصدی را نسبت به روز پنجشنبه اخیر رو به رو شد.

    حجم معاملات قراردادهای آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به 2 هزار و 432 قرارداد و ارزش آن به بیش از 227 میلیارد ریال رسید.

    و اما در بازار نقدی سکه، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات دیروز در بهای 931 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز پنج شنبه گذشته 3 هزار تومان کاهش یافت.

    همچنین هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب 473، 262 و 171 هزار تومان معامله شده است.

    در همین حال در بازار ارز نیز هر دلار آمریکا با افت 15 تومانی 3678 تومان عرضه شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها