عصر خودرو

گزارش میزان از تالار شیشه ای؛

شاخص با رشد ۹۴۰ واحدی به استراحت رفت

عصر بازار- شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز از آبان ماه با رشد ۹۴۰ واحدی به پله ۱۸۵ هزار و ۱۰۰ واحدی رسید.

شاخص با رشد ۹۴۰ واحدی به استراحت رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز از آبان ماه با رشد 940 واحدی به پله 185 هزار و 100 واحدی رسید.

    در معاملات امروز تعداد 2 هزار و 128 سهم اوراق بهادار به ارزش 8 میلیون و 791 هزار و 814 ریال در بیش از 156 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

    بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از 273 واحد، شاخص بازار اول 932 واحد، شاخص آزاد شناور 1185 واحد، شاخص کل (هم‌وزن) 196 واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) 138 واحد، شاخص بازار دوم 715 واحد رشد را تجربه کردند.

    نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد‌های بانک ملت، سایپا، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان، ملی کشت و صنعت و دامپروری با روند صعودی و نماد‌های نفت و گاز پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان با روند نزولی کار خود پایان دادند.

    *معاملات بازار فرابورس

    شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از 14 واحدی به پله 2025 واحدی اُفت کرد.

    در بازار فرابورس نیز تعداد 736 هزار سهم اوراق بهادار به ارزش 4 و 20 هزار و 643 ریال در بیش از 113 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

    در معاملات بازار فرابورس نماد‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، پتروشیمی زاگرس، تولید و صادرات ریشمک، پتروشیمی غدیر و داروسازی آوه سینا با روند منفی و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

    برچسب ها