عصر خودرو

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مطرح کرد:

تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی تصویب شد

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون کشاورزی، گفت: پس از بررسی‌های انجام شده تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی به تصویب کمیسیون رسید.

تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی تصویب شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نور محمد تربتی نژاددر تشریح نشست امروز(یک‌شنبه 13 آبان‌ماه) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون با دستور رسیدگی به درخواست تقاضای تعدادی از نمایندگان مبنی بر تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

    سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: چگونگی اجرای قانون استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی، واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز و تنظیم بازار محورهای درخواست تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی بود.

    نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان ذی‌ربط وزارت جهاد کشاورزی در نشست امروز حضور داشتند، ادامه داد: نمایندگان در خواست کننده تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی نسبت به اینکه در استخدام مهندسین ناظر کشاورزی قانون اجرا نشده و عده ای از افراد فاقد شرایط به استخدام در آمدند در حالیکه افراد واجد شرایط حذف شده اند مطالبی را مطرح کردند، همچنین در ادامه مسئولان وزارتخانه در این زمینه توضیحاتی را ارائه نمودند.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون با بررسی نظرات نمایندگان موافق و مخالف تحقیق و تفحص اقدام به رای گیری کرد که در نتیجه انجام تحقیق و تفحص به تصویب رسید، تصریح کرد: تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان امور عشایری دستور کار دیگر نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بود که پس از بررسی‌های به عمل آمده، نمایندگان عضو کمیسیون با این تحقیق و تفحص موافقت نکردند.

    سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در پایان خاطرنشان کرد: پیرامون واردات محصولات کشاورزی و دامی مباحثی مطرح و مقرر شد پس از انجام تحقیقات اولیه طی مدت زمان 10 روز مجددا این موضوع در کمیسیون مطرح شود.


     

    برچسب ها