عصر خودرو

دستور جهانگیری برای تعیین قیمت تضمینی گندم

دلیل افزایش قیمت شیر مربوط به بسته‌بندی و مواد اولیه است

عصر بازار- وزیر جهاد و کشاورزی درباره قیمت گندم گفت: اعلام نشدن این قیمت شاید سوال خود من هم باشد و من مرتب در حال پیگیری هستم و امیدواریم هر چه زودتر این قیمت تصویب شود.

دلیل افزایش قیمت شیر مربوط به بسته‌بندی و مواد اولیه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، محمود حجتی در پایان جسه امروز دولت در جمع خبرنگاران درباره پیگیری افزایش قیمت شیر، گفت: افزایش قیمت شیر مربوط به مسائلی مثل بسته‌بندی و مواد اولیه است و قیمت شیر دامداری‌های افزایش نیافته است و این محصول به طور متوسط 2 هزار تومان از دامداری‌های خریدای می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: آنچه در بازار برای افزایش قیمت جلوه کرده است، مسائلی از جمله بسته‌بندی یا مواد اولیه بوده است.

    وزیر جهاد کشاورزی درباره پیگیری وزرات‌خانه متبوعش برای قیمت‌گذاری صحیح محصولات لبنی،‌ عنوان کرد: همکاران ما در وزارت کشاورزی و وزارت صنعت و ستاد تنظیم بازار در حال تلاش هستند تا مشخص شود قیمت تمام شده شیر براساس قیمت پایه و هزینه‌های اضافی تولیدکننده چقدر است.

    حجتی درباره اعلام نشدن قیمت خرید تضمینی گندم، گفت: اعلام نشدن این قیمت شاید سوال خود من هم باشد و من مرتب در حال پیگیری هستم.

    وی افزود: شورای اقتصاد مشکلاتی داشته است که من با آقای جهانگیری مکاتبه کرده‌ام و وی هم دستور داده است دبیرخانه این شورا موضوع تعیین قیمت تضمینی گندم را در دستور کار قرار دهد. امیدواریم هر چه زودتر این قیمت تصویب شود.

    برچسب ها