عصر خودرو

پوری حسینی خبر داد

نام ۱۲۰ شرکت در فهرست خصوصی سازی

عصر بازار- رییس سازمان خصوصی سازی از تلاش برای واگذاری تمام شرکت‌های اصل ۴۴ تا پایان سال ۱۳۹۵ خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بخش عمده ای از واگذاری ها تا قبل از پاییز سال آینده از طریق روش های مختلف عرضه خواهند شد.

نام ۱۲۰ شرکت در فهرست خصوصی سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی گفت: هر چند در پیش بودن انتخابات پیش روی مجلس کمی از سرعت قطار خصوصی سازی کاسته، اما تلاش می شود تا قبل از پایان سال، سهام حدود 80 شرکت در سال جاری روی میز فروش قرار گیرد.

    رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه هم اکنون 120 شرکت در فهرست واگذاری های سازمان خصوصی سازی باقی مانده، عنوان کرد: از مجموع شرکت های باقیمانده حدود40 شرکت در سال 95 واگذار خواهند شد. سازمان خصوصی سازی عزم خود را جزم خواهد کرد تا با وجود برخی سختی ها و دشواری ها با واگذاری همه شرکت های باقیمانده در فهرست خصوصی سازی پرونده واگذاری های شرکت های اصل چهل و چهاری را ببندد.

    بر اساس این گزارش، فهرست در حال واگذاری های سازمان خصوصی سازی در سال 94 نام شرکت هایی همچون حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، خدمات حمایتی کشاورزی، کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، ماشین سازی تبریز، پالایش نفت بندرعباس، توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، گسترش زیست فن آوری، ریخته گری ماشین سازی تبریز، پتروشیمی هگمتانه،خدمات کیفیت آریا اس جی اس، عمران و مسکن سازان استان گلستان را در خود گنجانده و این در حالی است که در این فهرست نام شرکت صنایع فرا ساحل به عنوان فروش قطعی آورده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها