عصر خودرو

همزمان با رویداد کیش اینوکس؛

"تاخت" در کیش به تاخت آمد

رونمایی از بزرگترین اپلیکیشن تهاتر ایران

عصر بازار- در دومین روز از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش، از اپلیکیشن "تاخت" به عنوان بزرگترین مکان بازار تهاتری ایران رونمایی شد.

"تاخت" در کیش به تاخت آمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، بگفته فرزانه دانشمند، ئیس هیات مدیره شرکت پیک سریع تندر، اپلیکیشن تاخت با هدف ایجاد بازاری خاص معاوضه انواع کالاها و خدمات با یکدیگر طراحی و معرفی شده است و مردم میتوانند از این طریق، بدون نیاز به فروش کالاهای خود که علاوه بر طولانی شدن فرایند داد و ستد، آنها را در معرض ریسک هایی همچون نرخ تورم و... قرار میدهد، کالاهای موردنیاز خود را ازطریق معاوضه با کالاهای دیگر تهیه کنند.
    بگفته دانشمند، اگرچه در اپلیکیشن تاخت، صرفا امکان ثبت آگهی برای فروش کالاها و خدمات نیز دیده شده است، اما ساختار این اپلیکیشن بطور اختصاصی برای معاوضه طراحی شده، به نحوی که امکان تطابق (matching) درخواست های کاربران با یکدیگر وجود دارد، به عنوان مثال اگر فرد، خودرویی داشته باشد و بخواهد آن را با یک واحد آپارتمان در تهران با ویژگی ها و حدود قیمتی مشخصی معاوضه کند، همه آگهی هایی را که با درخواست وی تطابق دارد، مشاهده کرده و میتواند انتخاب مناسبی داشته باشد.
    وی همچنین از قابلیتی تحت عنوان "خلاصم کن" در اپ تاخت خبر داد و گفت بسیاری از افراد، کالاها و اقلامی در منزل یا محل کار دارند که به آنها نیازی ندارند و تمایل دارند آنها را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهند، از این رو قابلیتی تحت عنوان "خلاصم کن" در اپ تاخت درنظر گرفته شده تا افراد از این طریق بتوانند اقلام و کالاهای مازاد خود را بصورت رایگان در اختیار دیگــران قرار دهند.
    مدیر تجاری سازی و برندینگ اپلیکیشن تاخت افزود نسخه فعلی اپ تاخت که در نمایشگاه کیش اینوکس از ان رونمایی شد، نسخه C2C یا اصطلاحا نسخه ویژه کاربران عادی و عموم مردم بود، اما تا یکماه آینده نسخه اپ تاخت ویژه کسب و کارها (B2B) با عنوان تاخت پلاس نیز معرفی خواهد شد که میتواند نقش بسیار موثری در تسهیل فضای کسب و کار در کشور داشته باشد، ضمن اینه طی این مدت قابلیت های بیشتری نیز به نسخه فعلی تاخت افزوده خواهد شد تا امکان تهاتر در دسته بندی های جزئی تر کالاها و خدمات فراهم گردد.
    دانشمند ادامه داد در حال حاضر حجم زیادی از مبادلات کلان، به ویژه در بین شرکت ها و سازمان ها بصورت غیرمتشکل در قالب تهاتر انجام میپذیرد که با راه اندازی اپ تاخت پلاس طی یک ماه آینده، این بازار نیز میتواند ازطریق فراهم کردن زیرساخت مناسب برای انجام معاملات تهاتری، نقش بسیار مهمی در تسهیل مبادلات اقتصادی در سطوح کلان ایفا نماید.
    علاقه مندان میتوانند برای دریافت اپلیکیشن تاخت، به کافه بازار و یا سایت اینترنتی www.taakhtapp.ir مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو