عصر خودرو

مدیرعامل جدید شرکت بورس:

روند مذاکره با بورس دنیا ادامه می‌یابد

عصر بازار- مدیرعامل جدید شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره اقداماتی که در دوره مدیرعامل سابق شرکت بورس صورت گرفته است، گفت: در دوره قبلی با ۱۶ بورس دنیا مذاکره انجام شد و در ادامه نیز برای شناساندن بورس تهران به دنیا در این راستا پیش می‌رویم.

روند مذاکره با بورس دنیا ادامه می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، علی صحرائی در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، اظهار کرد: نقش اصلی بورس تامین مالی است. طبق آمارهای اعلام شده تامین مالی در کشور ما، بانک محور است ما می توانیم افزایش کیفت پذیرش ها و افرایش عرضه‌ها تامین مالی از طریق بازار سرمایه را تقویت کنیم.

    صحرائی افزود: از آنجاکه درآمدهای بورس تهران مبتنی بر کارمزد معاملات است، برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که با توجه به رویکرد معاملات بین‌المللی با دیگر کشورها رابطه داشته باشیم.

    وی افزود: می‌خواهیم ضریب نفوذ بورس در اقتصاد کشور را افزایش دهیم. ما می‌دانیم که بیش از 49 میلیون نفر سهام عدالت دارند که تحت تاثیر برنامه‌های بازار سرمایه قرار می‌گیرد. نظارت بر کارگزاران به عنوان پیشانی بازار هم حتما پیگیری خواهد شد.

    مدیرعامل جدید شرکت بورس گفت: در دوره آقای قالیباف 16 قرارداد با بورس‌های دنیا ایجاد شده که ما هم در راستای آن، بورس تهران را به بازارهای جهانی خواهیم شناساند. 40 صنعت در بورس تهران هستند که کمتر بورسی این تنوع را دارد.

    برچسب ها