عصر خودرو

شنبه ۲۸ مهر ؛

سکه با ثبات قیمت مواجه است

عصر بازار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز در صرافی‌ها هر گرم طلای ۱۸ عیار کار نشده به قیمت ۴۰۲ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

سکه با ثبات قیمت مواجه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد کشتی‌آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر ، اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا بازار با ثبات نسبی همراه بوده و نوسانات موجود  بسیار اندک گزارش می شود.

     
    وی افزود: قیمت سکه در روزهای ابتدایی هفته به سمت نرخ واقعی خود بازگشته و معتقدیم شیب ملایم کاهش قیمت، بسیار مناسب و طبیعی است.
     
    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: بر همین اساس نرخ خرید و فروش سکه طرح قدیم 4 میلیون و 150 هزار تومان، سکه طرح جدید 4 میلیون و 256 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 80 هزار تومان، ربع سکه 1 میلیون 160 هزار تومان و سکه‌های یک گرمی با قیمت 670 هزار تومان معامله می‌شوند.

    وی در پایان بیان کرد: همچنین هر مثقال طلا که معیار اصلی برای فروش طلاست 1 میلیون و 744 هزار تومان گزارش شده که در نهایت هر گرم طلای 18 عیار کار نشده به قیمت 402 هزار و 600 تومان خرید و فروش شده است.
     
     همچنین گزارش های  میدانی خبر می‌دهد تب و تاب خرید دینار در بازار ارز بسیار بالا گرفته و هر 1 هزار دینار با قیمت 13 هزار تومانی معامله می‌شود که در نتیجه هر دینار 13 تومان رقم خورده است.
     
     
    هر گرم طلای 18 عیار 402 هزار تومان/ سکه با ثبات قیمت مواجه است
    برچسب ها